Jag älskar dig

Igår fyllde min älskade mamma år! Hon är min allra bästa vän. Varje dag finns hon hos mig och hjälper mig genom jobbiga stunder. Jag skulle inte klara mig utan henne. Våra stunder tillsammans med våra "tjej"-prat. Hon är lite små galen men helt underbar! Jag älskar dig.


Eftersom jag alltid är så sen med allting så fick jag åka in igår till stan medans mamma vart på jobbet för att hitta någon present till henne. Det är alltid lika svårt att hitta någonting... Det blir som svart i huvudet när man ska försöka tänka ut någonting att köpa. Men igår följde Linnéa med mig till stan så hon hjälpte mig lite. Så till slut så blev det lite olika "prover" (små flaskor) med olika body lotions med doft och en oliv handkräm. Det kanske inte låter så särskilt speciellt och kul att få? Men min mamma är väldigt mycket för sin hud. Hon är noggran med att ta hand om sig själv osv. 


Vad skulle ni köpt till er mamma om hon fyllde år?:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback