Liseberg

Godmorgon eller hej på er!:)


Håller på att fixa mig förfullt nu efter en härlig morgon dusch! Känner mig som en ny människa igen:) Alltid lika skönt att duscha.
Om bara en liten stund ska vi åka till Liseberg så jag har det lite stressigt men men. Vi brukar alltid åka till Liseberg sista dagen vi har besök av skåningarna. De har ju inte Liseberg nere i Skåne så det är ju en upplevelse att åka dit. Jag har dock aldrig sett framemot att åka till dit när vi väl ska göra de med allihop, men idag är det något speciellt. Jag ser faktiskt framemot att åka dit och åka några karuseller!:) Har bara varit där och kollat uppträdande detta året så har inte alls varit där. Det kanske är därför jag ser framemot det denna gången...?

Jag tar inte med mig min kamera dit men min telefon kommer följa med!;) Hoppas jag inte glömmer den... Haha!! Så några bilder kommer väl upp ikväll:) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback