Släktkalas på landet


Kalas tårta!

Hann inte uppdatera förut men jag är nu nere på vårat land där alla andra är som brukar vara här på sommaren. Det är min kusiner, min familj och farmor och farfar! Alla vi har inte varit här nere tillsammans under hela sommaren, så det är kul att vi alla är samlade nu:) Det är lite fullt upp hela tiden men det är bara mysigt och trevligt.

Vi åkte mest ner hit för att vi skulle ha ett stort stäktkalas! Det är nämligen väldigt dåligt väder annars, så det är inte pga vädret vi åkte ner. Berättade förut hur mycket det regnade ju.. Men iallafall! Vi firar min mamma som fyllde år precis och även min faster som fyllde i juni/juli, men vet ni? Jag fyller faktiskt år imorgon!!!:D Den 20 augusti!! Så det är mig vi firar också, hihi.

Fick även lite paket idag men det visar jag för er imorgon istället! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback