Stil thinking, R.I.P


Jag sörjer med er Norge


När jag kom hem runt 10 så fastnade jag direkt framför TVn, där de berättade om Anders (eller vad heter han?) som mördade upp mot 77 personer i Norge.. Visst, det var ett tag sedan men jag kan fortfarande inte förstå att det faktiskt hänt. Det är så overkligt. I programmet fick man se vilka vägar han hade gått för att mörda alla ungdomar. 3 stycken ungdomar som var med på ön Utöya berättade om vad de hade sätt och hur de upplevade allting. Det var så fruktansvärt. "Om detta händer i Norge kan det hända var som helst", sa en av de vuxna som pratade i programmet. Och jag håller fullständigt med. 

Jag blir rädd av tanken om någon man får tankar att göra detta i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback