Tidig födelsedag present

Eftersom jag snart fyller år (WIIIIIIEEEE!!!!) så kunde inte Linnéa vänta med att ge mig en av mina presenter!:) Lite synd att öppna något paket i för väg men hon ville verkligen att jag skulle öppna det. 


Fick ett härlig påslakan av henne:D Kanske inte det första man väntar från en av sina kompisar..? Men tyckte det var jätte fint. Kommer passa så bra in i mitt nya rum som jag ska fixa strax!:D Hon hade nämligen tänkt till lite med presenten. Tyckte det var en annorlunda present som blev väldigt bra ändå. Inte alla tjejer som tänker på det viset när de ska köpa present till sin kompis?;) Men Linnéa är underbar och omtänksam, det har hon alltid varit! Tack igen! 



Sjömans påslakan! Visst är det fint? Eller... Ni kanske inte riktigt bryr er om det så som jag? Kanske beror på om man gillar inredning vilket jag gör.. Hehe! :)


Kommentarer
Postat av: emmagency

Woh! Du är också 16, heter Emma och har det som en del av ett halvengelskt bloggnamn, fyller år snart och ska göra om sitt rum. Scary, haha!

2011-08-16 @ 15:29:00
URL: http://emmagency.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Härligt! Jotack det är bra :)



Fint :) alltid kul med lite presenter!

2011-08-16 @ 16:34:55
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

förlåt för sent svar, har varit i turkiet i en vecka så har inte haft tid :)



hoppas att allt är bra med dig idag! :)

2011-08-16 @ 16:41:59
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback