You're home. I've missed you.

Är för övrigt väldigt glad idag!! Vill ni veta varför? :blush:

Min pojkvän kom hem från Malaga idag! Har saknat honom lite för mycket! Har inte kunnat hålla kontakten med honom som här hemma, så saknade blev mycket större än vad jag hade kunnat tro. Det har varit tomt här hemma utan honom. Fast.. jag har inte kunnat låta bli att smsa honom fast han varit utomlands :blush: Hihi! Stackarn som behöver betala alla sms vi har skickat.. Det är ju inte direkt billigt utomlands eller det kanske beror på abonnemanget? Aja. Är som sagt väldigt glad att han är hemma så att jag kan träffa honom igen och smsa så mycket jag vill! Samt prata i telefon! Åh det är underbart att ha pojkvän.


Du har varit borta några få dagar, men det har känts som en evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback