Underbar fredag

Jag har redan avslöjat det mesta om vad jag gjorde i fredags med min mobilbloggning, så finns inte så jätte mycket att säga. Började med att sitta vid sjön jag, Linnéa och Agnes. Där satt vi ett tag och kollade på solnedgången med snacks och vattenpipa. Pratade om lite allt möljligt som vi tjejer brukar göra och hade det jätte mysigt. Efter ett tag gick vi och träffade Agnes pojkvän och hans kompisar. Var med dom ett tag och bara umgicks. 

Vid 11 tiden fick jag äntligen träffa min pojkvän igen! Han hade varit borta på cup så det var skönt att få trägga han. Linnéa gick hem med oss på en härlig pormenad hem sedan skildes vi åt så jag och pojkvän gick hem till mig och kollade på en film tillsammans med min mamma. 






Kanske inte den vackraste, men funkar. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback