I love you, my little brother

Vill vara ett liten barn igen.

Har suttit framför gamla foto album hela morgonen och insett hur bra allting var när man var liten. Då brydde man sig inte om någonting och man levde livet. Allt var kul och man lekte runt. Nu när man är äldre finns det så mycket mer krav på en. Om man inte följer en viss "regel" så är man tönt, konstig, efterbliven, ful osv. Varför dessa ord? Man är fin på sitt eget sätt, alla har sin egen stil och sin egna vilja. Varför inte bara köra sitt egna race och visa att man kan stå på egna fötter? Allt gör mig så snurrig. Försöker få ihop allt på så liten text, men det slutar som massa babbel. Jag önska att man kunde få uppleva barndomen igen. 


Jag och min lillebror Lukas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback