Just chillin'


Hej, sry för att jag inte har bloggat förrän idag, men jag har inte haft den tiden. Har träffat kompisar och fixat mitt rum osv. Just nu gör jag däremot ingenting. Lyssnar på lite musik och tar det lugnt. Funderar även på om jag ska på innebandy träningen ikväll eller inte. Annars ska jag nog försöka maskera lite till runt fönstrerna, eftersom det ska vara gjort tills mamma kommer då hon ska hjälpa till att måla. Har aldrig tänkt på hur lång tid det faktiskt tar att göra om ett rum innan. Det ligger mycket arbete bakom det.

Filmen i lördags var förövrigt väldigt bra! Det är ett måste att se. Jag fick iallafall en annan syn på livet genom den, men det kanske bara är jag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback