Lov och skol tankar

Sitter här i min säng och tänker igenom lovet. Det har inte varit något märkvärdigt eller minnesvärt lov. Mitt lov har för största delen bestått av att ligga i min säng och kolla på film. Jag har knappt gjort någonting nu när jag tänker efter. Inget har gått i den vägen jag ville att det skulle. Min pojkvän lämnade in sin bil så jag har inte träffat honom nu på en vecka. Det kanske låter lite för er som inte har pojkvän, men när man har det är det är stor mängd tid att vänta på att få träffa honom. Jag saknar honom så mycket att det inte finns ord för det.


Bild från: www.weheartit.com


Imorgon börjar skolan igen och jag kan inte riktigt bestämma mig om vad jag tycker om det. Det kan vara både kul och tråkigt. När man går i skolan har man alltid sina kompisar nära sig och får dela massor av skratt. Det har man inte när man bara är hemma, då är det ensamheten som tar över. Jag saknar däremot inte att behöva gå upp tidigt och sitta på lektioner. Men nu när jag börjar skolan på måndag har vi projektvecka. Härligt som det låter kommer det hålla på i tre veckor framåt, vilket jag tror kommer bli skönt och det är efterlängtat.


Hur har erat lov varit? Hur känner ni för att skolan börjar igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback