I skolan

Godmorgon! :) Sitter just nu i skolan och börjar dagen med den segaste lektionen någonsin - naturkunskap. Usch, fly och blä på en fredag. Inte nog med det har jag spanska prov direkt efter..


Jag fick ingen tid över igår, så det blev ingen mera updateringen. Igår var det ju en vanlig dag för mig med bara massa plugg. Jag och Linnéa åt även thai i skolan igår och det var sjukt gott! Det var nästan det bästa på hela gårdagen och man fick en kick av det på något sätt. Kändes som om man klarade skolan bättre efter det. Det bästa med gårdagen var ju såklart att jag fick träffa Linus.



Nu får jag försöka hålla mig till lektionen. Det kanske kommer upp något mera inlägg senare. Puss!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback