Knappt några bilder att dela med mig av


Oj vilken dålig kvalité det blev. Denna bild tog jag för ett tag sedan då jag städa mitt rum och hade tråkigt och ja, det är inte mer än såna här bilder ni kommer se. Jag har det väldigt tajt med bilder och även med att hinna ta. Det ligger ganska mycket arbete i ett foto om man vill lyckas och den tiden har jag nästan aldrig. Sen finns det dagar jag kanske inte gör någonting, men då glömmer jag lätt av att ta kort för jag är för lat för att fixa mig.

Imorgon har jag mediaproduktion, vilket betyder bilder! Som ni sett innan var det natur bilder och lite föremåls bilder som jag la upp efter första media lektionen och mer än något sånt tror jag inte det kommer bli. Det är bättre än inget till bloggen iallafall. Det blir lite mera liv fast det kanske är rätt ointressanta bilder. Ska dock ta med mig min systemkamera imorgon vilket kanske kan betyda andra bilder.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback