Lång dag


301 inlägg nu då. Talet blir bara större och större, men jag tycker bara det är kul. Det finns så mycket minnen i dessa inlägg som är så härliga att gå tillbaka till.

Hej på er! Kom hem runt 5 tiden idag så har varit hemma drygt en timme. Hade dubbel idrottslektioner idag, vilket blev att jag fick sluta så sent. Kändes inte alls roligt att sluta så sent på en fredag, men nu har jag en veckas lov framför mig vilket ska bli väldigt skönt! Kommer starta lovet men en härlig myskväll med min pojkvän. Ska iväg lite senare ikväll och köpa godis tillsammans med han och sen blir det att göra sig bekväm i soffan framför idol. Jag har nästan aldrig orkat att festa på en fredag direkt efter en veckas skola. Så en myskväll gör mig inget och att vara med sin pojkvän är ju det bästa som finns, om ni vill höra min åsikt.
Direkt när jag kom hem blev det lite gott mellanmål och det är det ni ser på bilden ovan. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback