Mörkret faller snabbt

Kom tyvärr inte hem med några kläder idag eller något alls. Kollade på vinterjackor för det mesta, men jag hade inte tänkt att köpa någon jacka ändå, utan mest kika ut någon som mamma kan köpa till mig sen, hehe. Har dock ingen aning om vad jag ska köpa för någon slags vinterjacka. Jag har alltid såna problem med just denna årstidens jackor..:( Hade däremot varit kul att få med sig något, som en lite tröja kanske. Men men!

Jag och Linnéa tog en kvällspromenad hem och det var en oerhört fin solnedgång, eller färg från solen efter den gått ner. Vad tycker ni?:)


Bilderna är tyvärr tagna med Iphone kameran, vilket inte ger bilderna lika fint intryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback