Varför jag inte uppdaterat

Hej! Förlåt för denna dåliga uppdateringen idag men jag har inte varit nära en data förräns nu. Skulle ha kommit upp ett inlägg imorse, men min telefon lydde inte alls mig... :(


Efter att jag kom hem från skolan så skulle jag iväg till tandläkaren nästan direkt så hann inte med någon uppdatering där inte. Usch det var verkligen de hemskaste jag varit med om på länge.. (tandläkaren menar jag) Har nämligen bytt tandläkare eftersom min privat tandläkare inte längre kunde ta emot personer under 20 år. Det är verkligen jätte tråkigt och jobbigt eftersom jag trivdes soppas bra med honom!:( (Tycker det är väldigt jobbigt att gå till tandläkaren..) Hon jag hade idag hade förstoringsglasögon eller någonting och den andra sköterskan var en dvärg ungefär.. Åh kände mig inte alls bekväm!!:( Hon tryckte i mitt tandkött och i ett av mina hål.. :blush: Gjorde riktigt ont faktiskt, jävla tandläkare!!!
Efter det gick jag och Linnéa till solariumet för att göra oss lite fräschare! Det är så jobbigt att man blir vit på vinter. Ser ofräscht ut.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback